WAAR GAAT U NAAR TOE (PERSPECTIEF)

Hoe doet u het

U weet inmiddels waar u staat én waar u naar toe wilt. Maar ja, wat moet u dan doen om er mee aan de slag te gaan en er uw voordeel mee te doen?

Precies: dan heeft u wel een plan van aanpak nodig! Een praktisch middel dat u kunt inzetten en waar u op kunt terugvallen als u 'de weg een beetje kwijt raakt'.

Plan van aanpak

Door de uitkomsten van de analyse(s) te gebruiken in een plan van aanpak, krijgen ideeën vorm. Door het opknippen van een route (uw ambities) in kleine stapjes worden het ineens reële en haalbare doelstellingen. Doordat haalbare doelstellingen aantrekkelijker zijn, worden er eerder stappen gezet (en door meer mensen). Uw droombeeld verandert in een perspectief. En dat heeft u (maar ook uw team) nodig om verder te komen. 

Het plan van aanpak dat we samen maken komt voort uit de eerder gemaakte analyse(s) en uw ambities. Op die manier ontstaat een plan met draagvlak binnen uw onderneming. Een plan dat hout snijdt, uitvoerbaar is en zorgt voor meer inspiratie, succes en geluk!

Dus;

  • wilt y een plan zodat u weet wat u moet doen
  • heeft u behoefte aan houvast als het gaat om verwezenlijken van uw ambities
  • wilt u weten welk onderdeel prioriteit heeft
  • heeft u behoefte aan een duidelijke koers voor u en uw team

Dan;

Is er nu hulp van experts. Professioneel en persoonlijk. Met een ervaren MKS-bedrijfsadviseur en businesscoach die gespecialiseerd is in het ontwikkelen en verbeteren van uw business skills zodat u uw competenties als ondernemer kunt verbeteren.

Wat levert het op?

  • Een handig stuk gereedschap voor u en uw team
  • Een overzicht van wat er moet gebeuren
  • Prioritering op basis van de ontwikkelingsbehoefte van uw bedrijf (en uzelf)
  • Het gevoel dat het niet alleen bij dromen blijft
  • Mijlpalen die gevierd kunnen worden
  • MEER GRIP, MEER PLEZIER, EN BETERE RESULTATEN

    Kortom: EEN BETER BEDRIJF

Typische reacties van opdrachtgevers:

  • "Het jaarplan heeft ervoor gezorgd dat we een duidelijker beeld hebben bij de kosten/kostprijs, zodat we de komende jaren meer Winst gaan behalen"
  • "We hebben nu een duidelijk totaaloverzicht van het bedrijf gekregen"
  • "Ik heb nu een plan van aanpak zodat ik weet wat ik moet doen en waar de prioriteit ligt"