PLAN | RESULTATEN BEPALEN

Hoe doe je het

Je weet inmiddels waar je staat én waar je naar toe wilt. Maar ja, wat moet je dan doen om er mee aan de slag te gaan en er je voordeel mee te doen?

Precies: dan heb je wel een plan van aanpak nodig! Een praktisch middel dat je kunt inzetten en waar je op kunt terugvallen als je 'de weg een beetje kwijt raakt'.

Plan van aanpak

Door de uitkomsten van de analyse(s) te gebruiken in een plan van aanpak, krijgen ideeën vorm. Door het opknippen van een route (uw ambities) in kleine stapjes worden het ineens reële en haalbare doelstellingen. Doordat haalbare doelstellingen aantrekkelijker zijn, worden er eerder stappen gezet (en door meer mensen). Jouw droombeeld verandert in een perspectief. En dat heb je (maar ook jouw team) nodig om verder te komen. 

Het plan van aanpak dat we samen maken komt voort uit de eerder gemaakte analyse(s) en uw ambities. Op die manier ontstaat een plan met draagvlak binnen je onderneming. Een plan dat hout snijdt, uitvoerbaar is en zorgt voor meer inspiratie, succes en geluk!

Dus;

  • wil je een plan zodat je weet wat je moet doen
  • heb je behoefte aan houvast als het gaat om verwezenlijken van je ambities
  • wil je weten welk onderdeel prioriteit heeft
  • heb je behoefte aan een duidelijke koers voor jou en je team

Dan;

Is er nu hulp van experts. Professioneel en persoonlijk. Met een ervaren MKS-bedrijfsadviseur en businesscoach die gespecialiseerd is in het ontwikkelen en verbeteren van jouw business skills zodat je jouw competenties als ondernemer kunt verbeteren.

Wat levert het op?

  • Een handig stuk gereedschap voor jou en je team
  • Een overzicht van wat er moet gebeuren
  • Prioritering op basis van de ontwikkelingsbehoefte van je bedrijf (en jezelf)
  • Het gevoel dat het niet alleen bij dromen blijft
  • Mijlpalen die gevierd kunnen worden
  • MEER GRIP, MEER PLEZIER, EN BETERE RESULTATEN

    Kortom: EEN BETER BEDRIJF

Triangles.png


Typische reacties van opdrachtgevers:

  • "Het jaarplan heeft ervoor gezorgd dat we een duidelijker beeld hebben bij de kosten/kostprijs, zodat we de komende jaren meer winst gaan behalen"
  • "We hebben nu een duidelijk totaaloverzicht van het bedrijf gekregen"
  • "Ik heb nu een plan van aanpak zodat ik weet wat ik moet doen en waar de prioriteit ligt"
  •  "Dat het ook op deze manier kan wist ik niet"
  • "Nu snap ik waarom ik daar telkens tegenaan loop"
  • "Het kost misschien wat meer moeite, maar het zorgt voor veel meer rust"
  • "Op deze manier kunnen we ongelofelijk veel tijd besparen"