Menu
Het zijn bizarre tijden en de nabije toekomst maakt dat er voor veel ondernemingen financieel moeilijke tijden aanbreken. Wat kun je doen om hier zo goed mogelijk doorheen te komen?...
Je hebt een mooi product en moet dat ook aan de man brengen. En dat kost geld. Maar hoeveel eigenlijk? En brengt het ook op wat je ervan verwacht had? Hoe meet ik mijn verkoopresultaat?...
Free publicity krijg je niet zomaar. De krant, het weekblad of de pers in het algemeen moet jouw nieuws van dien aard vinden, dat ze het graag met hun lezers willen delen. Is het de...
Het raakt (denk ik) iedere ondernemer en ieder bedrijf: Corona. Niet ieder bedrijf heeft een zieke medewerk(st)er, maar je wordt ongetwijfeld direct of indirect geraakt door het feit dat...
Wat is een unique selling point (USP) en wat heb je er aan? In dit artikel lees je het antwoord op de vraag: Hoe krijg ik meer klanten met unique selling points zodat ik meer winst kan...
Adviseurs vertellen u dat u goed grip op werkkapitaal moet houden. Dat blijkt heel belangrijk te zijn. Maar is dat ook zo? En waarom dan wel? Wat is werkkapitaal? Werkkapitaal is het...